Marixir kuntokurssi

Kurssi on sinulle, joka olet aloittelemassa harjoittelua. 

Kurssilla toimii kaksi ohjaajaa.

Kurssin tavoite on aktivoida sinua liikkumaan ja  toimia kannustimena omalla ajalla tapahtuvalle harjoittelulle. 

Kurssi on nousujohteinen. Lähdemme liikkeelle kevyistä harjoitteista nostaen intensiteettiä kurssin loppua kohden. 

Aloittelevan treenaajan kuntokurssi on askel monipuoliseen harjoitteluun. Kurssilla harjoitellaan niin metsäpoluilla, kuin sisätiloissakin.

marixir edustus 1

Aikuinen ja lapsi leikki-jumppa -tunti

 Akrohousella osoitteessa Parolantie 106, Hämeenlinna.

Kurssilla harjoitellaan kevyesti sekä leikitään yhdessä lapsen kanssa. Kurssi ei ole kokonaan "hikijumppaa", vaan enemmänkin vanhemma ja lapsen yhteinen hetki liikunnan ja leikin parissa.

 

Perjantaisin 11.00-12.00

Lapsen liikkari ja vanhemman oma treeni

Kurssi on aikuiselle ja lapselle 3-6v.

Lapselle on oma liikkari ja samanaikaisesti vanhempi pääsee jumppailemaan ohjaajavetoisesti.

Aikuisten treenissä tehdään omakehon painolla harjoitteita, mutta käytetään myös kahvakuulia sekä kiertoharjoittelua Akrohousen omilla treenipaikoilla. 

Akrohousella voi myös treenata oma-aloitteisesti osallistumatta ohjattuun treeniin lapsen ollessa liikkarissa. Akrohouselta löytyy kiipeilypaikkoja sekä kaarevaa seinää yms. Liikkari on samassa tilassa treenipaikan kanssa. Lisätietoa Akrohousesta tästä.

20170905 182317
tyhy
20171102 132455

TYHY-päivät

Järjestämme TYHY-päiviä tilauksien mukaan. 

Päivä räätälöidään tarpeidesi mukaan siten, että se vastaa ilmottamasi ryhmän tarpeita ja kokoa.

Ohjelmassa voi olla esimerkikiksi norsujalkapalloa, köydenvetoa ja jumppailua ulkoilmassa tai keilailua ja vesihydrobiccia. 

 

Lisätietoa saa soittamalla tai sähköpostitse:

Mari 040 5179017 mari@marixir.fi

tai 

Ville 050 306 4750 ville@marixir.fi

 

screenshot 20171102 133559

Saunajooga ja venyttely

Saunajooga ja venyttely on miedossa saunan lämmössä tehtävä rentoutusharjoitus. Saunajoogassa harjoitellaan noin 50 asteisessa saunassa ja harjoitteet auttavat lihasta aukemaan kun samalla keskitytään hengitysharjoituksiin. Liikkeiden tekeminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta, kaikki liikkeet tehdään istuma-asennossa ja liikkeiden eri variaatioita hyödyntämällä löydät itsellesi sopivan vaihtoehdon. Olet lämpimästi tervetullut sellaisena kuin olet.

img 5259