Ryhmäliikunta

Vesipilates

Aulangon kylpylä

UUSI KURSSI ALKAA AULANGON KYLPYLÄSSÄ 13.9.

Vesipilates yhdistää pilatesharjoittelun parhaita puolia. Vesi vähentää niveliin kohdistuvaa rasitusta, mutta haastaa samalla tasapainoa ja keskivartalon hallintaa aivan uudella tavalla. Vesipilates sopii kaiken kuntoisille liikunnanharrastajille, sillä liikkeiden haastavuutta on mahdollista muokata ohjaajan avulla itselle sopiviksi.

Sopii myös raskaana oleville!

Tervetuloa mukaan uudelle kurssille!

Ohjaajana toimii pilatesohjaaja Anna-Riikka Murtonen

 

Hinta 99e / 7 kertaa
Ilmoittaudu kurssille mukaan tästä:

 

Hot Jooga

Hot Jooga pidetään Aulangon kylpylässä upeissa tiloissamme järvinäköalalla. Hot Joogamme on dynaamista flow joogaa ja se sopii mainiosta myös aloittelijoille.

Tunnin ajaksi tila lämmitetään noin 35-37 -asteiseksi, jolloin kehon aineenvaihdunta pysyy käynnissä koko harjoitteen ajan. Varaa siis mukaasi pyyhe, vettä ja oma joogamatto.

Tunnin ohjaa Kati Kotilainen. Katilla on rauhallinen ote ja vuosien kokemus joogaohjauksista.

Hinta 69e / 4 kertaa

Tervetuloa hyvinvointitunnillemme!

 

 

 Aulanko 60 minutes Work Out

 

 

Syksyn tehokkaat ulkotreenit pidetään tiistaisin Aulangolla kello 18:00-19:00 (1h)

Aikana 11.9.-6.11. Ei viikoilla 41,42, syysloma.

Treenit ovat monipuolisia ja tehokkaita koko kehoa rasittavia harjoituksia. Mm polkujuoksua, vetoharjoituksia, koordinaatioharjoituksia, loikkaharjoituksia, kuntopiiriä, porrasjuoksua.

Tällä kurssilla peruskuntosi kohenee!!

Tervetuloa treeneihin mukaan!

Hinta 85e

Treeni varataan Varauskalenterista kohdasta “Aulangon kylpylä”. Varauskalenteriin pääset TÄSTÄ!

 

Aikuinen ja lapsi -jumppatunti

Treenit pidetään Akrohousella osoitteessa Parolantie 106, Hämeenlinna.

Kurssilla harjoitellaan kevyesti sekä leikitään yhdessä lapsen kanssa. Kurssi ei ole kokonaan “hikijumppaa”, vaan enemmänkin vanhemman ja lapsen yhteinen hetki liikunnan ja leikin parissa.

 

Tiistaisin 17.30-18.30

Hinta 99e/8krt.

Saunajooga

Saunajooga tiistaisin 5.6-24.7 kello 19.30 8 kertaa.

Aulangon retkeilymajalla.

Tunnin jälkeen voit pulahtaa järveen vielä uimaan 🙂

Saunajooga on miedossa saunan lämmössä tehtävä rentoutus- ja rauhallinen joogaharjoitus. Saunajooga sopii kaikille niille, joille sopii saunominen miedossa lämmössä, noin 50-asteessa. Liikkeiden tekeminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta, kaikki liikkeet tehdään istuma-asennossa ja liikkeiden eri variaatioita hyödyntämällä löydät itsellesi sopivan vaihtoehdon. Olet lämpimästi tervetullut sellaisena kuin olet.

Saunajooga kuuluu lihaksia vahvistavia ja venyttäviä liikkeitä. Liikkeet parantavat lisäksi nivelten liikkuvuutta ja soveltuu erityisesti istumatyön jäykistämälle keholle. Saunan lämpö ja joogaan pohjautuvat liikkeet parantavat kehonhallintaa, tasapainoa ja nopeuttavat rasituksesta palautumista. Saunajooga voi helpottaa nukahtamista ja parantaa unenlaatua.

Valmistaudu Saunajooga tunnille näin:

Vältä raskasta ateriointia 1,5-2 tuntia ennen harjoitusta

Pyri juomaan pari lasia vettä ennen Saunajoogaa

Ota mukaan saunaan juomapullo ja hikipyyhe

Pukeudu kevyesti, esimerkiksi shortseihin ja toppiin

Ota pois kuumenevat korut ja puhdista kasvot meikistä

Ohjaajana toimii Mari Kopra

Hinta 99e